1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Gleeson wants out from Warrington

Discussion in 'Rugby League Forum' started by Matabele, Nov 1, 2008.

  1. Matabele

    Matabele Well-Known Member

    Ratings:
    +511 /14
    According to today's SMH.  Probably supremely frustrated by not seeing the football all season.
     
  2. Canteen Worker

    Canteen Worker Well-Known Member

    Ratings:
    +213 /5
    Just remind me Mata, who is the halfback at Warrington?
     
  3. Matabele

    Matabele Well-Known Member

    Ratings:
    +511 /14
  4. Berkeley_Eagle

    Berkeley_Eagle Current Status: 24/7 Manly Fan

    16,043
    1,851
    Ratings:
    +2,125 /14
    would be a good replacement for Bell
    but would cost a wee bit too much
     
  5. The Wheel

    The Wheel Well-Known Member

    Ratings:
    +2,086 /73
    I notice that Monas went on Manly's end of season trip to Las vegas
     
  6. Matabele

    Matabele Well-Known Member

    Ratings:
    +511 /14
    He was the entertainment
     
  7. Fluffy

    Fluffy Well-Known Member

    18,594
    1,558
    Ratings:
    +4,662 /166
    cmon mata, at least try and be funny
     
  8. Matabele

    Matabele Well-Known Member

    Ratings:
    +511 /14
      Michael Monaghan at halfback.   :D :D :D :D :D :D
     
  9. Fluffy

    Fluffy Well-Known Member

    18,594
    1,558
    Ratings:
    +4,662 /166
    yep you are right, lets go back to jye mullane and the bottom of the table
     
  10. vidmar

    vidmar Well-Known Member 2017 Tipping Competitor

    Ratings:
    +276 /0
    "And number 1 - is Monaghan
    And number 2 - is Monaghan
    And number 3- is Monaghan
    and number 4 - is Monaghan
    MONAGHAN!
    We all dream of a team of Monaghan's,
    A team of Monaghan's.........."

    All together now...you know the words!
    (Except of course Mata! LOL)
     
  11. Matabele

    Matabele Well-Known Member

    Ratings:
    +511 /14
      So what's your retort when Souths strike up with that one?
     
  12. Matabele

    Matabele Well-Known Member

    Ratings:
    +511 /14
    Mullane and Monaghan arrived at the same time I believe.  Birds of a feather ......
     
  13. vidmar

    vidmar Well-Known Member 2017 Tipping Competitor

    Ratings:
    +276 /0
      So what's your retort when Souths strike up with that one?
    [/quote]

    "Oh where's your glory now?
    Oh where's your glory now?
    Oh where's your gloooory now?

    You ain't got none
    You ain't got none
    You ain't got no glory now
    It's all over
    End of story
    You ain't got no glory now!"

    Gotta love the Hill!

    "We are the Premiers!
    clap clap clap clap clap
    We are the Premiers!
    clap clap clap clap clap"
     

Share This Page